Sunday 8 September 2013

Salam Ukhuwah

Celoteh : Wardi Fathi Othman


Assalamualaikum....

Salam perkenalan dan salam ukhuwah dari saya. Untuk yang baru mengenali saya - Wardi Fathi Othman nama yang dikenali di alam digital ini atau nama yang telah diberi dan di daftarkan di kad pengenalan - Wardiyatul-Fathi Binti Othman.
Seorang ibu kepada 5 orang anak yang sedang meningkat remaja - 3 lelaki dan 2 perempuan. Saya juga seorang usahawan didalam bidang pendidikan dan pengasuhan awal kanak-kanak. Dimana saya telah mengusahakan tadika, taska dan pusat jagaan hampir 10 tahun. 
Selain dari itu juga saya juga adalah :-
W.A.H.M iaitu Working At Home Mum
S.A.H.M iaitu Stay At Home Mum
yang beroperasi dari :
S.O.H.O iaitu Small Office Home Office.

Cukup setakat ini dulu. Nantikan celoteh dari saya disiaran yang akan datang!

Wallahualam....

#coratcoret#mama#
#wardifathiothman#

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Apa itu Akademi Bekerja di Rumah?

Akademi bekerja di rumah menyediakan 2 jenis kelas online, iaitu :-

1) Kelas asas blog penulisan - untuk belajar menulis, berkongsi pengalaman hidup, kepakaran dan kemahiran. Sesuai juga untuk yang sudah ada blog sendiri.  Membina penjenamaan diri dan blog berpengaruh yang suka dibaca pelawat.  Malah ada juga yang hanya berkongsi hobi dan minat.  Dari situ juga lama-kelamaan boleh menjana pendapatan.  Jadikan blog sebagai travelog kisah perjalanan hidup, untuk tatapan anak-anak.

2) Kelas asas blog fanpage - sesuai untuk yang mahu bisnes dan baru hendak memulakan bisnes.  Kalau tiada produk, kami sediakan produk untuk dropship.  Jika ada boleh promosi produk sendiri.

Jika berminat untuk menyertai mana kelas online diatas, boleh hubungi saya semula...

Email : wardifathi.othman@gmail.com
sms / whatsapp : 0194736020

No comments:

Post a Comment